Ajungi mai uşor la silueta pe care ţi-o doreai dacă eşti atent la factorii care intensifică arderile de grăsimi, nu doar la aportul de calorii.

Nu evita proteinele

Mai multe grăsimi sănătoase, acizi graşi Omega-3 şi grăsimi mononesaturate te ajută să scapi de kilogramele în plus.

De asemenea, alimentele bogate în proteine te pot ajuta să slăbeşti mai uşor. Legumele şi verdeţurile de un verde închis îţi stimulează şi ele metabolsimul, accelerând arderile.

De reţinut!

Metabolismul devine lent şi rişti să te îngraşi atunci când…

…obişnuieşti să mănânci noaptea sau dacă mergi la culcare la puţin timp după masă,

…eşti stresat o perioadă prea lungă de timp.

Mănâncă mai des mere şi ardei iuţi

Dintr-o dietă care intensifică metabolismul nu lipsesc nici merele, nici ardeii iuţi, deoarece, primele aduc un plus de fibre, iar cei din urmă ard grăsimile mai repede.

Şi ceaiul verde este util în timpul dietei de slăbit, datorită faptului că stimulează consumul de calorii.

Fă mai mult efort pentru a creşte metabolismul

În loc să mergi pe jos 2 minute, aleargă un minut. Fă o pauză, apoi continuă să alergi. Repetă timp de o jumătate de oră. De asemenea, ocoleşte liftul şi urcă scările într-un ritm alert.

Ştiai că…

…obţii o accelerare a proceselor metabolice cu 30% dacă îţi asiguri aproximativ 2 litri de lichide pe zi?