Când te simţi stresat şi agitat, cea mai bună modalitate de a te linişti şi de a nu pica pradă ispitelor culinare este să faci mişcare.

Exerciţiile fizice măresc nivelul de endorfine de la nivelul creierului, acei hormoni care te ajută să te relaxezi şi să ai o stare bună de spirit.

Pentru a scăpa de stres nu trebuie să faci exerciţii ore în şir, ci este suficient să îţi pui coprul în mişcare pentru doar 10-15 minute.

Mergi la plimbare

Deoarece este un exerciţiu cu impact scăzut asupra corpului, poţi profita de această formă de mişcare oricând, indiferent de vârstă sau sex.

Mersul în pas moderat contribuie la relaxarea organismului şi la eliminarea tensiunilor nervoase. Plimbă-te într-un loc plăcut şi ascultă muzică de relaxare. Vei vedea că în scurt timp te vei simţi mai bine.

Fă yoga

Yoga are în vedere respiraţia profundă şi relaxarea, motiv pentru care este un sport ideal pentru persoanele stresate.

Nu trebuie să execuţi mişcări greoaie, întrucât chiar şi tehnicile simple au efectul dorit. Însă, asigură-te că respiri în mod corect, deoarece respiraţia are un rol important în relaxarea minţi.

Dansează

Nu este nimic mai plăcut decât să dai drumul la muzică şi să te laşi purtat de sunetele care îţi trezesc simţurile.

Mişcă-te pe ritmurile muzicii, eliberează-ţi mintea şi concentrează-te doar asupra a ceea ce faci.

Potrivit unui studiu recent, persoanele care dansează îşi reduc nivelul de stres din organism în mod considerabil, spre deosebire de cei care nu iau parte la astfel de activităţi de relaxare.