Dacă digestia ta este lentă şi după o masă copioasă te simţi balonat şi te doare stomacul trebuie să iei măsuri.

Ai grijă să te hidratezi în fiecare zi

Nimic nu este mai preţios pentru sistemul tău digestiv decât consumul de apă plată. Acest lucru este esenţial, deoarece îl va ajuta să funcţioneze bine şi te va scuti de multe dintre problemele cu care te confrunţi.

Pe lângă consumul de apă, un alt lucru important este grija pentru fibre care împreună cu lichidele fac minuni pentru sistemul digestiv, conform eva.ro.

Printre alimentele bogate în fibre se numără: prunele uscate, fulgii de ovăz, perele, zmeura, strugurii, nucile, migdalele, fasolea boabe, lintea, mazărea, anghinarea, broccoli, secara, morcovii, spanacul, quinoa şi pastele din făină integrală.

În special vara când este foarte cald şi după un antrenament sportiv este recomandat să consumi apă din abundenţă sau o băutură care completează mineralele pierdute prin transpiraţie. Iată ce reţetă îţi propune Dr. Oz: amestecă într-o sticlă un litru de apă cu 1/2 linguriţă de bicarbonat de sodiu, 2 linguri de sirop de agave sau miere naturală şi 1/2 linguriţă cu sare de mare. Se amestecă bine şi ai obţinut rapid o băutură hidratantă şi vitaminizantă.

Află ce alte trucuri are grijă de digestia ta AICI