Este cunoscut faptul că somnul are un rol esenţial în ceea ce priveşte menţinerea greutăţii ideale. Este de ajuns să faci câteva greşeli care, deşi pot părea nevinovate, te pot “ajuta” să câştigi în greutate.

Dormi puţin în timpul săptămânii, mult în weekend

Mai multe studii au arătat că persoanele care nu au un somn regulat asimilează doar mai multe calorii decât persoanele care obişnuiesc să doarmă după program.

Acest lucru se întâmplă nu numai din cauză că stau treze mai mult, deci şi mănâncă mai mult, ci şi deoarece somnul are o influenţă importantă şi asupra hormonilor care reglează foamea.

Aşadar, dacă eşti genul de persoană care abia aşteaptă weekendul ca să doarmă cât mai mult, iar în timpul săptămânii doare foarte puţin, este total greşit. În acest timp, organismul tău nu face decât să stocheze calorii.

Nu mergi la culcare fără “ceva dulce” înainte


Îţi spui că o mică îngheţată sau o bomboană înainte de culcare nu are ce rău să îţi facă, de aceea faci acest lucru seară de seară. Ei bine, caloriile se adună, iar kilogramele nedorite se depun, fără ca tu să îţi dai seama.

Ca să renunţi mai uşor la acest obicei nesănătos, fii sigură că pe timpul zilei mânânci la fiecare trei ore: mesele principale, la care adaugi două gustări. Astfel, nu ţi se va mai face foame înainte să mergi la culcare.

Află mai multe pe clickpentrufemei.ro