Mulţi dintre noi am încercat regimuri de slăbit, în speranţa unui rezultat rapid. Din păcate, nu toate dietele sunt utile, iar cele mai multe dintre ele pot duce la dezechilibre majore şi la probleme de sănătate.

Potrivit studiilor, persoanele care mănâncă doar de câteva ori în timpul zilei au tendinţa de a adăuga câteva kilograme în plus. Astfel, săritul peste mese nu este un mod bun de a pierde în greutate. Mănâncă puţin şi des de-a lungul unei zile, aşa îţi vei controla apetitul.
Mâncatul după ora 18.00
Dacă simţi că îţi este foame, poţi să mănânci. Chiar şi nutriţiniştii au dat undă verde mâncatului după ora 18:00. Nu contează ora, dar ce şi cât mănânci.
Dacă îţi este foame, este indicat să mănânci cu 3-4 ore înainte de culcare.
Detoxificarea nu este o cură de slăbire
Chiar dacă a devenit o modă, detoxificarea nu este o cură de slăbire. Înseamnă, de fapt, eliminarea şi neutralizarea toxinelor din organism, printr-un regim de scurtă durată. Detoxificarea se face de 2 ori pe an, primăvara şi toamna, deoarece în această perioadă metabolismul se schimbă radical.
Lichidele băute în exces îţi pot dăuna
Pentru curăţarea colonului este important să stai departe de mâncărurile procesate. Astfel, cel mai indicat lucru pe care poţi să-l faci e să bei multă apă sau suc din fructe şi legume. Totuşi, vei reveni la greutatea pierdută de îndată ce vei începe să mănânci.
Dacă bei mai multă apă pe zi nu topeşti neapărat grăsimile. Din contra, îţi poţi face mai mult rău, pentru că apa în exces afectează echilibrul electrolitic al corpului.
Află AICI ce poţi trata cu cicoare!
Bine de ştiut!
Consumul de carne roşie, în cantităţi mici, poate fi inclus într-o dietă sănătoasă. Acest aliment conţine proteine, fier, vitaminele D şi B, protejează inima şi scade colesterolul rău.