Când depozitele de grăsime se depun în jurul organelor, funcţiile de bază ale acestora sunt afectate, putând determina apariţia inflamaţiilor. Cu ajutorul schimbării dietei şi a stilului de viaţă, poţi trata ficatul gras. Fructele îţi vin şi ele în ajutor!

1. Lămâia

Bea un pahar cu apă minerală şi sucul de la o lămâie stoarsă în fiecare zi pentru a trata ficatul gras. Lămâile conţin vitamina C şi acid citric, acţionând precum un digestiv, ajutând la descompunerea alimentelor din interiorul intestinelor, uşurând digestia.

2. Para

Conţin o mulţime de elemente nutritive şi au o concentraţie ridicată de apă, fiind ideale în curele de slăbit. Datorită zaharurilor naturale conţinute, perele pot fi consumate fără probleme şi de diabetici. Pentru a elimina colesterolul şi pentru a regla activitatea tractului digestiv, include perele în alimentaţia ta, deoarece conţin fibre insolubile. Dacă vei mânca două pere pe zi, organismul va beneficia de 20% din doza zilnică recomandată de vitaminaC, 10% din acidul folic şi o doză ridicată din complexul de vitamine E. Toate aceste caracteristici clasează perele în topul fructelor recomandate pentru tratarea ficatului gras, în special datorită capacităţii lor de a stimula secreţia sucului gastric.

Citeşte mai multe pe această temă AICI