Aşa-ţi lucrezi în timp-record braţele şi coapsele! În această lună, continuăm seria exerciţiilor pentru tonifierea părţilor mai „sensibile”.

Este nevoie de o jumătate de oră de exerciţii zilnice ca să te menţii în formă.

INSTRUCTOR:Nezia Popescu
CENTRU: Unique Club Str. Washington, nr. 40-42, Bucureşti
tel. 0723.27.92.11, 021.313.13.79
www.unique-fitness.ro

1. Abdomen

Întinde-te pe spate, cu braţele pe lângă corp. Ridică uşor umerii şi capul de pe sol până când simţi că se contractă muşchii abdominali.

Menţine corpul câteva secunde în poziţia aceasta, după care revii uşor la sol.

Efectuează o serie a 20 de repetări.

2. Braţe

În picioare (sau pe scaun), cu mâinile pe lângă corp, ţine în fiecare mână câte o ganteră de 2 kg.

Palmele trebuie să fie îndreptate spre interior, iar poziţia braţelor trebuie păstrată pe toată durata exerciţiului.

Încordează bicepsul, ridică gantera până la nivelul umărului, după care cobori în poziţia iniţială.

Expiră pe măsură ce contracţi bicepsul şi inspiră când revii în poziţia iniţială.

Efectuează trei serii a câte 20 de repetări.

3. Coapse

Poziţia iniţială este cu mâinile pe şolduri şi cu picioarele depărtate. Laba piciorului trebuie orientată spre exterior.

Este important ca spatele să fie drept pe parcursul exerciţiului.

Îndoaie uşor genunchii până când coapsele ajung paralele cu solul, după care revii lent la poziţia iniţială.

Execută trei serii a câte 20 de repetări.

Foto: Lucian Muntean

SFAT: Un program regulat de exerciţii fizice, zilnic sau o dată la 2 zile, protejează inima.