Să-ţi începi ziua consumând un pahar de apă cu lămâie pe stomacul gol a devenit un fel de ritual ,,religios'' pentru persoanele care îşi doresc să slăbească.

Însă, nutriţioniştii susţin că această băutură nu va topi kilogramele în plus ca printr-o minune, la fel ca nici o altă băutură, dacă persoana în cauză nu adoptă un stil de viaţă sănătos şi nu face mişcare.

Iată, însă, 3 băuturi care te pot ajuta în efortul tău de a da jos kilogramele şi cum să le consumi!

Cafeaua

Studiile arată că, dacă bei 2-3 ceşti de cafea în timpul zilei, înainte de un antrenament, acest lucru te poate stimula să depui mai mult efort şi să rezişti mai bine în timpul efortului fizic, ceea ce înseamnă că vei arde mai multe calorii. Bea cafeaua neagră, fără să adaugi zahăr sau alţi îndulcitori artificiali, întrucât acestea diminuează proprietăţile energizante ale cafelei.

Apă plată cu gheaţă

Bea uneori apă rece că să îţi accelerezi metabolismul. Se pare că, de fiecare dată când bei apă rece, organismul depune un efort pentru a încălzi apa, ceea ce înseamnă o ardere a caloriilor. Studiile au arătat că organismul bărbaţilor arde grăsimi pentru a produce energia necesară încălzirii apei, iar organismul femeilor arde carbohidraţi.

Ceai verde

Pe lângă faptul că ceaiul verde nu conţine calorii, consumul acestuia stimulează arderea grăsimilor şi pierderea în greutate. Astfel, persoanele care au băut 4 căni de ceai verde zilnic, timp de două luni, au slăbit mai mult cu 6 kilogramele decât persoanele care au băut doar apă, se arată într-un studiu publicat în Journal of the American College of Nutrition.

Într-o altă cercetare realizată în 2013 şi publicată în European Journal of Nutrition, se arată că persoanele care consumă în mod regulat ceai verde cântăresc mai puţin şi au talii mai subţiri. Alege ceaiul verde proaspăt, frunze, deoarece conţine mai mulţi antioxidanţi şi stai departe de băuturile cu ceai verde din magazine (care conţin foarte mult zahăr) sau suplimente.