Ştiai că există alimente care îţi pot aduce o stare de bine? Lipsa de energie din timpul serviciului se poate rezolva mult mai uşor dacă alegi anumite alimente care te pot ,,încărca” cu energie. Iată câteva dintre ele!

Ovăzul

Te simţi slăbit şi te concentrezi mai greu decât de obicei? De vină poate fi chiar lipsa de vitamina B. Necesară pentru buna funcţionare a creierului, vitamina B ajută şi la descompunerea carbohidraţilor în glucoză, astfel fiind produsă mai multă energie.

Pentru a preveni deficienţa de vitamina B şi pentru a obţine energia necesară în timpul zilei introdu în dieta zilnică ovăzul. Alături de lapte sau de iaurt, fulgii de ovăz reprezintă una din variantele ideale pentru micul dejun.

Ciocolata neagră

Cunoscută ca fiind unul din remediile bolilor de inimă, ciocolata neagră (amăruie) este de ajutor în situaţiile stresante sau în momentele în care te simţi lipsit de energie.

Potrivit cercetătorilor, 1-2 cubuleţe de ciocolată neagră pe zi îţi oferă doza de energie necesară şi te va ajuta să te concentrezi mai uşor.

Sfecla roşie

Bogată în vitamine şi fibre, sfecla roşie ajută la prevenirea afecţiunilor cardiace, însă este şi o sursă de energie de durată.

Conţinutul ridicat de zahăr oferă instantaneu mai multă energie. Vitaminele (C, A, B1, B2) şi bioflavonoidele recomandă sfecla roşie în prevenţia şi chiar tratarea unor forme de cancer ca leucemia, cancerul pulmonar, colo-rectal, gastric, de prostată sau mamar.