Simţi că „te lasă” memoria? Nu medicamentele sunt cele care vin în ajutor. Specialiştii spun că alimentele pe care le consumăm zi de zi au o mare influenţă asupra creierului nostru. Iată ce este bine să mâncăm. Morcovii

Morcovii cresc capacitatea de memorare şi de învăţare. Sunt recomandaţi mai ales în perioadele aglomerate de examene. Cu cât consumaţi mai mult acest aliment, cu atât puterea de memorare va fi mai mare.

Peştele

Peştele conţine grăsimi Omega 3, care ajută la menţinerea într-o stare optimă a membranelor celulelor cerebrale, asigurând o mai bună trasmitere a mesajelor.

Consumatorii de peşte vor rămâne mai mult timp atenţi. Aşadar dacă vreţi atenţie distributivă, consumaţi o lingură de ulei de rapiţă pe zi, peşte gras cel puţin de două ori pe săptămână şi mai puţină grăsime animală sau vegetală hidrogenată.

Soia

Se ştie că lecitina este cea care ne ajută în perioadele solicitante, iar despre soia se spune că ar fi unul dintre cele mai bogate produse în lecitină. Specialiştii o recomandă în momentul în care se depune un efort intelectual foarte mare. Alte produse bogate în lecitină sunt: gălbenuşul de ou, ciocolata, laptele, unele cereale.