Mişcarea te menţine în formă, iar dacă te lupţi cu kilogramele în plus, te ajută să slăbeşti. Practică în fiecare dimineaţă cel puţin un sfert de oră de mişcare şi rezultatele vor începe să se vadă după doar câteva săptâmâni.

08:00 - 08:05

Alergatul reprezintă una dintre cele mai eficiente exerciţii fizice care te ajută să slăbeşti rapid. Fă jogging pe loc câteva minute, crescând constant viteza. Este un exerciţiu care ţine loc de încălzire şi constituie un antrenament eficient când vine vorba de remodelarea siluetei.

08:05 - 08:10

Exerciţiul care îţi tonifiază şi subţiază trupul într-un timp scurt se numeşte plank (scândură) şi se execută cu toţi muşchii încordaţi. Ia poziţia de flotare, cu sprijin pe antebraţe şi vârfurile picioarelor. Încearcă să rezişti în această postură o jumătate de minut. După o scurtă pauză, reia exerciţiul. Acesta îţi lucrează principalale grupe de muşchi din zona abdomenului, a umerilor, mâinilor şi picioarelor.

08:10 - 08:15

Fă câteva genuflexiuni în cel mai lent ritm posibil. Astfel îţi lucrezi fesierii şi abdomenul, ceea ce va duce la o diminuare a excesului de grăsime din aceste zone.