Magneziul este un nutrient esential care joaca un rol important in mentinerea sanatoasa a ADN-ului. In plus, mentine si repara oasele, nervii si muschii.

Magneziul se gaseste intr-o multime de alimente, insa multe persoane nu reusesc sa il consume intr-o cantitate suficienta in fiecare zi.

Conform Institutului National de Sanatate din Statele Unite, baebratii de peste 70 de ai si adolescentele sunt cei mai expusi la deficienta de magneziu.

Daca nu te incadrezi in aceste doua grupuri si ai simptomele de mai jos, mergi urgent la medic.

1. Lipsa constanta de energie.

2. Mancarimi si crampe musculare. 

3. Dureri frecvente de cap.

4. Insomnie.

5. Batai neregulate ale inimii.

6. Sensibilitate crescuta in zona nasului.

7. Convulsii.

8. Denzitate osoasa scazuta.

9. Constipatie.

10. Hipertensiune.

11. Diabet de tipul II.

12. Depresie, anxietate, confuzie si schimbari de comportament.

Cea mai buna metoda de a-ti creste nivelul de magneziu, este sa incluzi aceste alimente in dieta zilnica:

- Migdale
- Seminte de susan
- Seminte de floarea soarelui
- Seminte de dovleac
- Seminte de in
- Banane
- Caju
- Tofu
- Lapte
- Ovaz
- Broccoli
- Porumb
- Mazare