Te chinui să slăbeşti, dar nu reuşeşti? Ai scăpat de 3-4 kilograme şi după o lună de la terminarea regimului de slăbit te-ai trezit că deja le-ai pus la loc şi te-ai mai ales cu încă unul în plus. Bonus! Te tot întrebi ce e de făcut şi dacă arăta vreodată aşa cum îţi imaginezi? Găseşti câteva trucuri în cele ce urmează!

O să-ţi spun adevărul: e posibil să nu reuşeşti să ajungi aşa cum te visezi, foarte slabă, cu un corp perfect tonifiat, 90-60-90. Însă, dacă urmezi câteva sfaturi, te poţi apropia de aceste ţinte.

Alege dieta potrivită pentru tine

În primul rând, nu-ţi mai alege o dietă doar pentru că ai auzit că a dat rezultatele promise. Sigur că se poate slăbi atât cât e specificat în orice regim. Însă, asta nu e garanţia că şi la tine poate funcţiona. Mai ales dacă dieta pe care vrei să o urmezi nu ţi se potriveşte. E foarte important să o poţi duce la capăt şi e clar că, de exemplu, dacă nu-ţi place carnea, nu poţi opta pentru dieta Dukan. După câteva zile, o să renunţi la ea. Sau dacă urăşti orezul, nu opta pentru dieta clasică disociată. Ori dacă nu te imaginezi mâncând broccoli, spanac sau leurda e clar că dieta cu verdeţuri nu e pentru tine.

Mergi la un specialist

Să nu mai spunem de faptul că, cel mai indicat ar fi să optezi pentru un nutriţionist. Acesta îţi va face câteva analize din care îşi va putea da seama ce ai voie să mănânci şi ce nu. Trebuie să vadă şi dacă suferi de vreo afecţiune de care tu nu ai nici cea mai mică idee. Dacă, din păcate, ai vreo boală, dietele de pe net îţi pot pune viaţa în pericol.

Schimbă stilul de viaţă

Dacă nu vrei şi nu vrei să apelezi la un specialist, măcar alege diete rezonabile. Unele care îţi schimbă stilul de viaţă, dar care să nu te înfometeze. Nu mânca doar 500 de calorii pe zi; sigur nu vei ajunge prea departe cu slăbitul. Iar şansele să te îmbolnăveşti sunt mari.

Ia micul dejun

Nu uita de masa de dimineaţă. Niciodată. Această masă este cea mai importantă şi trebuie să-ţi faci timp să o iei. Ea trebuie să fie cea mai consistentă din întreaga zi pentru că astfel îţi vei lua energia necesară.

Alege să faci un sport

Fără mişcare nu se poate să ai un corp tonifiat. Indiferent că-ţi convine sau nu. Nu există nimic magic care să-ţi întindă pielea. Aşa că, aleargă, dansează, plimbă-te cu rolele sau înoată. Mergi pe jos. Important e să faci ceva.

Fără pastile care-ţi promit o siluetă de model

Medicii recomandă să nu luaţi suplimente care promit o siluetă de model, mai ales fără recomandarea unui specialist. Acestea îţi pot face rău. În plus, crează dependenţă. Chiar dacă te ajută să dai jos, după ce renunţi la ele kilogramele se vor întoarce.

Mesele târzii, interzise

Cina nu trebuie să fie luată după orele 18:30. Adică, trebuie să mănânci cu câteva ore înainte de somn.

Somnul e esenţial

Dormi suficient şi atunci când trebuie. E important să dormi 7 ore pe noapte. Însă, asta nu înseamnă că dacă te culci la 3 dimineaţa şi dormi 7 ore totul e în regulă. Specialiştii recomandă ca oră de somn 22:30 -23:00 şi spun că orele de noapte nu aduc aceleaşi beneficii pentru organism.

Bea minimum 2 litri de lichide, zilnic

Nu uita să te hidratezi. E un lucru esenţial atunci când îţi doreşti să slăbeşti. În acest sens, trebuie să consumi minimum doi litri de apă pe zi, din care unul trebuie să fie de apă. Mai poţi bea ceaiuri sau zeama de la compot (acesta nu trebuie să fie îndulcit). Sucurile carbogazoase, energizantele şi alcoolul sunt strict interzise, iar cafeaua trebuie consumată cu moderaţie.

Ce să nu mănânci

Nu consuma mezeluri, făinoase, prăjeli şi dulciuri. Deloc. Pe termen lung, vei începe să vezi rezultate uimitoare.