Arderea grăsimilor nu este o misiune imposibilă. Deşi fiecare persoană are un metabolism diferit, cu arderi mai rapide sau mai lente, există câteva obiceiuri simple şi sănătoase de a pierde în greutate, precum şi de a te menţine într-o formă de invidiat.

Iată, aşadar, câteva trucuri simple care să te ajute să slăbeşti şi să te menţii în formă!

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: infuzie de ceai verde, piper roşu şi lămâie

Începe dimineaţa cu o astfel de infuzie, ideală pentru accelerarea metabolismului. Ceaiul verde, în combinaţie cu lămâie şi un vârf de piper roşu, creşte temperatura corporală şi ,,obligă'' organismul să ardă grăsimi.

Piperul roşu este unul dintre cele mai bune remedii care ajută la detoxificarea corpului, stimulează sistemul circulator, creşte pulsul, favorizează digestia, astfel că te ajută să transpiri şi să elimini toxinele. Este recomandat ca această infuzie să se bea rece.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: nu sări peste micul dejun

Nu întâmplător se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Deşi multe persoane preferă să sară peste micul dejun în speranţa de a slăbi, această greşeală nu face decât să le încetinească şi mai mult metabolismul, întrucât organismul nu are suficientă energie pentru a arde grăsimi, efectul fiind invers.

Secretul unui mic dejun echilibrat şi săţios în acelaşi timp sunt alimentele sănătoase - un suc din fructe proaspăt stoarse, o cafea, dar mai ales ouă, care au un aport proteic slab, de exemplu.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: vitamina D

Un studiu publicat în British Journal of Nutrition arată că femeile care vor să slăbească mai uşor trebuie să consume mai multă vitamina D. Aşadar, poţi include în alimentaţia ta somon, ton în ulei, iaurt, cereale etc.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: regula 20-20

Regula 20-20 este foarte simplă şi presupune doar voinţă şi forţă zilnică. Astfel, îţi poţi începe dimineaţa cu 20 de abdomene, iar pe parcursul zilei te poţi plimba sau alerga timp de 20 de minute şi urca alte 20 de scări. Aceasta este o metodă excelentă de a împiedica grăsimile să se acumuleze.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: apă

Regula eternă şi, de altfel, cea mai importantă: hidratează-ţi organismul cu cel puţin 2 litri de apă zilnic.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: mai multe fibre

Fibrele sunt ideale în procesul de ardere a grăsimilor, dar şi pentru reglarea sistemului digestiv (constipaţie este eliminată).

De exemplu, poţi începe ziua cu un bol de fulgi de ovăz şi continua cu feluri variate de mâncare în care să adaugi broccoli, sparanghel sau conopidă.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: un măr verde pe zi

Un măr verde pe zi îţi asigură toţi nutrienţii de care ai nevoie şi potoleşte micile pofte. Consumă-l cu coajă pentru a te bucura de toate beneficiile.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: schimbă rutina

Schimbă rutina, schimbă starea de spirit! Preferă scările în locul liftului, alege drumul cel mai lung când te întorci acasă, alege plimbările în natură sau mersul cu bicicleta în locul orelor petrecute pe canapea.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: odihneşte-te!

Poate părea surprinzător, însă în timpul somnului se ard grăsimi şi se elimină toxine. Respectă, astfel, cele 6-8 ore de somn pe noapte şi nu te culca prea târziu.

10 moduri simple de a slăbi şi a te menţine în formă: râzi mai mult!

Râsul contribuie şi el la arderea grăsimilor. Numeroase studii au arătat că 15-20 de minute de râs pe zi ajută la arderea a 50 de calorii. Aşadar, ce mai aştepţi?