Stil de viata&dieta / Diete »

TOP 5 alimente sănătoase care îngrasă! Nucile sunt pe locul 3

Autor: A.C. | 13 September, 12:32 | 0 comentarii

Ai început o dietă, încerci să slăbești, dar fără rezultat. Din cauza unor greşeli minore nu reuşești să mişti cifrele de pe cântar multă vreme.


Dormi prea puțin, sari peste mese, nu faci mișcare, sau pur și simplu consumi alimentele care nu ar trebui sub nicio formă. Deși multe dintre produsele naturale pe care le mănânci sunt și sănătoase, asta nu înseamnă că sunt prietene cu silueta. Spre exemplu, nucile sau cerealalele au calorii multe care se adaugă la mesele zilei și astfel ajungem să ne îngrășăm mâncând sănătos.

Iată mai jos top 5 alimente sănătoase care îngrașă

”Sunt persoane care nu doar că se chinuie să mănânce sănătos sau bio, dar eșuează și acumulează multe kilograme. Cei care s-au hotărât să își schimbe stilul de viață s-au îngrășat pentru că nu știu măsura lucrurilor cu adevărat. Nu toate alimentele care sunt sănătoase sunt prietene cu silueta. Spre exemplu, nuci, alune, migdale, fructe uscate, cerealele integrale sunt sănătoase, dar nu și bune pentru dietă. Cerealele integrale au cu 100 de calorii mai mult pe suta de grame decât pâinea. 

Nucile sunt pe locul 3 în top 5 alimente care îngrașă. Pe primul loc este uleiul, nu contează că este de măsline, îngrașă la fel de mult ca untura de porc. Sigur că este mai sănătos, dar dacă sănătatea noastră depinde de kilogramele pe care le avem și de caloriile pe care merită să le aducem ca aport în alimentația zilnică atunci trenbuie consumat cu moderație. Pe locul 2 sunt sosurile, maionezele, margarinele și untul prezente din plin în produsele de patiserie sau fast food-urile. Deci nu este vorba de conținutul nutritiv ci și de încărcătura calorică. Urmează fructele uscate, cerealele sau îndulcitorii naturali ca mierea sau agavele. Oamenii nu se îngrasă de la ce mănâncă efectiv. Dacă ar respecta cele 3 mese pe zi și nu ar ronțăi între mese sau din pungă nu s-ar mai îngrășa. Femeile nu ar trebui sub nicio formă să depășim 2.000 de calorii zilnic, mai ales dacă nu facem niciun pic de sport” a explicat Dr. Laura Ene, medic primar diabet, nutriţie şi boli metabolice. 

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »