Stil de viata&dieta / Nutritie »

Terciul de ovăz, secretul micului dejun perfect

Autor: Ramona Liță | 07 October, 09:00 | 1 comentariu

Terciul de ovăz îți oferă o serie de substanțe nutritive importante pentru menținerea sănătății. Alege să-l mănânci în prima parte a zilei, la micul-dejun.


Mult îndrăgit peste ocean, terciul de ovăz reprezintă una dintre cele mai inspirate variante pentru micul dejun, adoptat fiind mai nou și la noi în țară.

În special dacă dimineața ești mereu pe fugă, poți să-ți prepari terciul cu o seară înainte. Astfel te vei bucura de un mic dejun sănătos ce te va ajuta să ai o zi productivă și un nivel de energie constant pe tot parcursul zilei.

Te ajută să îți menții greutatea

Kilogramele îți dau bătăi de cap? Combate această problemă cu ajutorul terciului de ovăz. Bogat în fibre mai ales dar și în vitamina B, calciu, seleniu, potasiu și proteine bune, cu un conținut mic de calorii și grăsimi, acesta combate surplusul de kilograme, rezolvă problemele digestive și în același timp ține în frâu nivelul colesterolului rău.
Datorită conținutului mare de beta-glucan, terciul îți va oferi senzația de sațietate timp îndelungat și în felul acesta te vei ține departe de tentațiile nesănătoasă până la masa de prânz.

Fără nici un fel de efort suplimentar, dacă alegi să îl consumi zilnic la micul dejun vei reuși să îți accelerezi metabolismul și să dai câteva kilograme jos în dar o săptămână. Asta în cazul în care nu faci abuz de cinele copioase și târzii.

Află ce alimente consumate dimineața te ajută să slăbești AICI

Cum se prepară corect terciul de ovăz?

Pune seara o cană jumătate de apă sau lapte la fiert și când a clocotit adaugă o cană de fulgii de ovăz.
 Amestecă bină până cand capată consistență și apoi lasă peste noapte. Dimineața poți să îți adaugi câteva feliuțe de măr sau de mandarine.

Poți să adaugi și câteva stafide sau merișor deshidratat și să le lași peste noapte cu ovăzul să se hidrateze.

Mai poți dimineața să adaugi un pic de miere de albine dacă nu ai pus stafide sau nuci, felii de banană stropite cu zeama de la o lămâie sau chiar curmale.

Vei obține cel mai sănătos mic dejun și în același timp sațios. Fructele îți vor oferi cantitea necesară de glucide de care corpul tău are nevoie, iar fibrele din ovăz vor contribui la îmbunătățirea digestiei.

După acest mic dejun poți să îți bei cafeaua fără zahăr sau să optezi pentru un ceai de păpădie și vei fi gata pentru o nouă zi cu forțe proaspete.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Stela | 07 October 2017, 16:27
Lucru acasa part-time! Ai un calculator si conexiune la internet? Oportunitatea e in fata ta. Atentie, oferta este speciala! Avem un program ultra-rapid de castig! Profita imediat de aceasta oportunitate! Totul functioneaza excelent! https://www.heyadoo.com/app2/?section=view_ad_page&id=463 Informatii: [email protected]
Adauga un comentariu »