Stil de viata&dieta / Diete »

Slăbește cu supe reci, de vară

06 August, 15:55 | 0 comentarii

Când vine căldura nu prea mai avem chef de mâncare gătită, ci preferăm mai mult salatele, supele reci neprelucrate termic, sucurile din legume și fructe și ceaiurile naturale cărora le adăugăm câteva cuburi de gheață și mentă.


Supele reci, aceste feluri de mâncare lichidă, se prepară foarte ușor. N-ai nevoie decât să speli bine alimentele și să le tai cubulețe apoi să le dai la blender, adăugând apă.

De ce să le consumi pe cele reci

Supele reci din legumele și fructele proaspete de la țăranii autohtoni ne conferă doza zilnică de vitamine și minerale. Pentru că nu le fierbi, ele își păstrează astfel toate proprietățile de care organismul are nevoie pentru a funcționa cum trebuie. Supele nefierte te ajută ca după ce ai pierdut lichide prin transpirație, să te rehidratezi. De asemenea, cu ajutorul lor, pentru că nu sunt bogate în calorii, te ajută să slăbești și să detoxifici întregul corp.

Supă de căpșuni

Ce poate fi mai gustos decât o supă desert, fără zahăr și alte ingrediente nocive?Vei avea nevoie de 1 kg de căpșune, pe care le speli bine, le cureți și le tai cubulețe; 2 lingurețe de vin alb sec; suc de la ½ de lămâie, 500 ml de iaurt degresat și câteva frunze de mentă proaspătă. Le pui pe toate în blender și apeși pe buton. Dacă observi că supa, în loc să fie cremoasă, e mai apoasă, mai pune iaurt. Când e gata, pui supa la frigider ca să se răcorească, apoi mănânci.

Știai că...

...140 g de căpşuni conțin doar 50 de calorii şi aproape 3 grame de fibre, majoritatea solubile? Din acest motiv, căpșunile sunt extrem de benefice în lupta cu kilogramele nedorite. Să nu mai spunem că fibrele ajută la digestie, prevenind astfel constipația. De asemenea, gustoasele fructe sunt foarte bune contra colesterolului rău.

Supă de roșii cu busuioc

Vara, pentru că e sezonul roșiilor, consumă cât mai multe în salate, ca sucuri proaspete sau în supe reci. Au un conținut ridicat de apă, te hidratează, ajutându-te să ai o diureză bună, dar și să slăbești câteva kilograme. Roșiile sunt o sursă importantă de vitamina A și C, ceea ce contribuie la întărirea sistemului imunitar, care te va proteja mai bine de infecții. Aceste legume, datorită nivelului ridicat de vitamina E, vor limita depunerea de grăsime pe vasele de sânge.

Acum găsești roșii din belșug la piață. Alegi 1 kg de roșii moi, 1 ceapă verde, 1-2 ardei grași. Speli legumele, le tai după cum dorești și le dai la blender, adăugând și puțină apă și o linguriță de ulei de măsline. Scoți supa într-un vas și o dai apoi la răcit, la frigider. Servești supa rece cu câteva frunze de busuioc sau, dacă nu ai la îndemână, cu puțin pătrunjel proaspăt.

Supă de castravete, spanac și praz

În anotimpul cald mănâncă mulți castraveți pentru sunt o sursă importantă de apă. Ca să nu mai spunem că 100 de grame de această legumă delicioasă au doar 13 calorii. Castravetele conține multe fibre, vitamine și minerale. Ajută la diureză și la eliminarea toxinelor și grăsimilor rele din corp.

Ai nevoie de 2-3 castraveți, 1 mână de spanac,  1 bucată de praz, 2 iaurturi degresate, 100 ml de lapte degresat. După ce ai spălat și curățat legumele, le tai cubulețe (ceapa rondele mici). Le pui în blender, pui iaurtul și laptele. După ce s-a făcut supa, o dai la rece, apoi servești cu frunze de mentă.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »