Viata sexuala / Fertilitate »

Partenerul are probleme cu erecția? Spune-i să ia această vitamina miraculoasă!

Autor: A.C. | 07 September, 10:30 | 0 comentarii

Dacă partenerul tău are această carență în organism, ar putea avea probleme mari cu erecția. Vitamina D ar putea crește riscul că un bărbat să dezvolte disfuncții erectile.


Nivelul insuficient de vitamina D poate accelera producția de radicali liberi numiți ioni de superoxid. Aceștia distrug oxidul oxidul de azot, o moleculă care îți ajută vasele de sânge să funcționeze mai bine. Rezultatul: erecția se obține mult mai greu.

"Oxidul de azot face că vasele de sânge să se relaxeze, lucru care crește fluxul sanguin și face că erecția să se desfășoare în condiții normale", spune Larry Lipshultz, medic urolog. Bărbaților cu nivele scăzute de vitamina D li se recomandă suplimente de 30 mg/mL sau peste.

Cele mai bune surse de vitamina D

Peștele 

Unul dintre produsele ce poate fi consumat și pe perioada postului, în zilele cu dezlegare, profită că ai o gamă variată de unde alege cel puțin un sortiment pentru a-l consuma. Fiind considerat o carne sănătoasă, mai ales peștele spadă reprezintă o sursă bună de vitamina D, slab în calorii, îți oferă un bun aport proteic și totodată grăsimi sănătoase. Poți opta să îl gătești la cuptor alături de legumele preferate sau la grătar și astfel vei avea parte de o porție de sănătate în farfuria ta.

De asemenea o altă variantă sănătoasă o reprezintă somonul. În special cel sălbatic care este mult mai bogat în această vitamină. Merge de minune combint cu rozmarin sau cu cartofi la cuptor. Nici tonul la conservă nu este de evitat, extrem de gustos, bogat în vitamina antirahitică și în vitamina K.Poți să îl folosești pentru a preara un delicios platou de sushi.

Un pahar de suc de portocale zilnic

Deși nu trebuie evitată pulpa fructului deoarece conține fibre bune pentru digestie, un pahar de suc de portocale băut zilnic îți va asigura necesarul de vitamina D, în special dacă alegi să îl consumi dimineața.

Poți de asemenea să îl folosești ca și dressing pentru salată alături de sucul de lămâie sau să pui în el ovăz peste noapte iar dimineața să consumi piureul format.  Pe lângă vitamina D vei beneficia de un aport bun de vitamina A,C, potasu, acid folic. Dacă îți plac milkshake-urile, acum ai un motiv în plus să le consumi deoarece acestea sunt o sursă bogată de vitamină D mai ales dacă vei folosi laptele cu un indice de grăsime scăzut care îți va furniza și o doză bună de calciu, fosfor și riboflavină. Nu ezita să consumi iaurt grecesc cât de des posibil.

Gălbenușul de ou

Vitamina D se află din plin în gălbenușul oului care de altfel este și gustos. Alege ouăle de țară, despre care știi că sunt bio deoarece sunt mult mai bogate în vitamine și mult mai sănătoase. Alege să începe dimineața cu un mic dejun cu ouă fierte și o porție de legume, poți să le combini într-o salată sau să le consumi ca atare separat.

Nu face abuz niciodată de alimente și alternează-le constant!

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »