Stil de viata&dieta / Nutritie »

Mic dejun proteic, rapid și sănătos

Autor: Ramona Liță | 27 May, 09:00 | 0 comentarii

Un mic dejun rapid de făcut, proteic, plin de substanțe nutritive și destul de sățios. Așa trebuie să fie un început de zi. Iată ce variante sănătoase îți propunem.


Alege să ai grijă de corpul tău furnizându-i substanțele de care are nevoie ca să te susțină. Învață să interpretezi semnalele ce îți sunt transmise prin intermediul stimulilor și a aspectului corpului tău.

O viață sănătoasă începe cu prima masă a zilei. Așa că ți-am pregătit câteva ideii numai bune de pus în practică chiar de mâine.

Avocado umplut cu ton

Poți să îți surprinzi oamenii dragi cu un mic dejun atipic însă sațios și sănătos. Tot ce trebuie să faci este să umpli jumătățile unui fruct de avocado cu ton peste care să presari puțin ulei de măsline amesteca cu un pic de oțet de mere, pătrunjel, ardei roșu tocat mărunt și opțional niște feliuțe de roșie.

În felul acesta vei fi sigur că îi dai printr-o simplă masă corpului tău o porție de grăsimi sănătoase benefice și proteine de cea mai bună calitate.

Smoothie cu banană, căpşuni şi spanac

Dacă vrei o rețetă mai ușoară decât cea de mai sus, pune într-un blender 2 mâini de spanac, o banană, o lingură de tofu mai moale, o cană de lapte de migdale sau apă și mixează-le până obții un smoothie perfect pentru o nouă zi plină de energie.

Află care sunt alimentele care „hrănesc” organele AICI

Ouă cu somon afumat şi avocado



Combinația perfectă pentru a te alege cu un corp puternic și plin de energie. Tot ce trebuie să faci ele să amesteci un ou cu praz/ceapă/sparanghel tăiat mărunt, un avocado mărunțit și două felii de bacon. Pune-le într-o tigaie care nu lipește și bucură-te apoi de un mic dejun regesc la care poți să adaugi o salată de roșii.

Ovăz cu iaurt grecesc, afine şi migdale

Practic vei obține un terci de ovăz cu un conținut ridicat de proteine care în combinația cu fructele de pădure îți va furniza o doză de antioxidanți și fibre ce se vor evidenția prin asigurarea unui tranzit intestinal bun.

Toast cu avocado şi ou



Pâinea integrală și apoi prăjită merge de minune ori cu un ou fiert, ori cu un avocado sau feliuțe de brânză. În felul acesta te vei bucura de grăsimi bune, proteneine beneficie întregului tău corp și de carbohidrați complecși. O masă plină de nutrimenți, sațioasă și ușor de preparat.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »