Actualitate »

Fructe care îngrașă!

Autor: Redactia | 09 November, 11:00 | 1 comentariu

Se recomandă să mănânci alimente crude dacă vrei să slăbești – dar atenție la conținutul de zaharuri al fructelor din farfurie! Nu toate sunt prietenoase cu silueta!


Stabilește porții zilnice

Fructele conțin, în proporții diferite, fructoză și glucoză. Fructoza este un zahar simplu care, consumat în cantitate mare, duce la creșterea glicemiei, obezitate, disfuncții renale și cardiovasculare. Asta nu înseamnă că nu trebuie să mănânci fructe, ci că trebuie să stabilești cu atenție porțiile zilnice.
 

Câte fructe ai voie, ca să slăbești

Cu cât fructele sunt mai coapte, cu atât au mai multe zaharuri în compoziție. Consumul zilnic de fructoză din fructe poate oscila între 20 și 40 de grame. Dacă vrei să pierzi în greutate – în special dacă vrei să scapi de colăceii din jurul abdomenului – nu consuma mai mult de 15-25 g fructoză zilnic (echivalentul a 1-2 mere).

Găsești mai multe exemple de fructe care îți sabotează dieta de slăbit AICI

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Lupsa | 10 November 2017, 11:42
Oferta noua lucru pe internet imediat: cautam persoane capabile sa obtina chiar din prima luna rezultatele pe baza carora sa castige 1500 RON (lei noi) lunar. Oferim contract de comision care va garanteaza plata rezultatelor. Ne gasiti la adresa de email:[email protected]
Adauga un comentariu »