Stil de viata&dieta / Fitness »

Exercițiile care te scapă de durerile de spate

Autor: Ramona Liță | 22 September, 14:00 | 0 comentarii

Dacă durerile de spate nu îți sunt deloc străine, acordă-ți câteva minute în fiecare zi pentru a detensiona zona și a calma durerile.


Dacă știi că nu ai tocmai o poziție foarte corectă pe parcursul zilei sau că există anumite afecțiuni ale coloanei vertebrale chiar și în stare latentă, atunci introdu în tabieturile tale zilnice câteva exerciții ce te vor ajuta să ții durerea de spate la distanță.

Odihna este necesară pentru ca organismul tău să se regenereze și pentru a te putea concentra asupra sarcinilor.

Obișnuiește să dormi fără pernă și pe o saltea care să îți ofere suport bun pentru coloana vertebrală.

Astfel o primă poziție ce te va ajuta să combați durerile de spate este cea în care te așezi pe spate, mâinile le întinzi în lateral iar genunchii îi îndoi și îi poziționezi când într-o parte când în alta fără să ridici zona lombară de pe sol.

Poziția podului



Nu ai nevoie de foarte multă forță sau timp pentru acest exercițiu. Tot ce trebuie să faci esti din poziția culcat pe podea, la fel ca la exercițiul anterior să ridici picioarele pe un scaun și să le menți acolo sau să îndoi genunchii sprijinind tălpile pe pobea și să ridici bazinul.

Această poziție va restabili circulația sangvină în organism și va relaxa spatele de presiunea acumulată.

Află care sunt cele mai bune remedii naturiste pentru durerile de spate AICI

Poziția șarpelui



Așază-te pe burtă, ridică-te în vârful picioarelor și ține-te în palme în timp ce te strădui să îndoi cât mai mult spatele, dar ai grijă să nu exagerezi și stai așa cât de mult poți. Acordă o atenție sporită exercițiilor de respirație mai ales când te afli în această poziție.

Poziția fetală

Cea mai simplă poziție și totodată exercițiu pe care îl poți face inclusiv în pat. Dacă ai văzut măcar o dată cum stă fătul în burtica mamei,atunci îți va fi foarte simplu. Stai întins pe spate, apoi îndoi genunchii și-i apropii cât mai mult de bărbie, ajutându-te cu mâinile. Păstrează poziția între 30 de secunde și un minut.

Poziția unghiului


Un exercițiu simplu pe care adesea îl faci fără să îți dai seama mai ales când te întinzi după anumite obiecte. Tot ce ai nevoie este de o mingie de fitness sau de un scaun cu spătar peste care să te apleci formând un unghi de 45 de grade.

O variantă mai puțin solicitantă este cea în care din poziția culcat pe spate ridici un picior și cu ajutorul unei fașe îl tragi cât de mult poți înspre cap sau în lateralul corpului.

Începe să ai grijă de corpul tău și adoptă mișcare ca fiind un stil de viață sănătos și necesar.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »