Stil de viata&dieta / Nutritie »

Cele mai sănătoase alimente pentru bărbați

Autor: Ramona Liță | 15 December, 18:00 | 1 comentariu

Pentru a fi sănătos ai nevoie de alimentație echilibrată, mișcare și odihnă. Bărbații nu acordă atenție acestora, însă metabolismul lor pare a fi mult mai rapid decât la femei.


Pentru a-ți îmbunătăţi starea de sănătate, este indicat să îți găsești punctul de echilibru al celor 3 piloni. Cel mai greu pilon de atins pare a fi cel alimentar motiv pentru care am alcătuit o listă cualimentele benefice a fi consumate cît mai des decătre bărbați.

La fel ca și în cazul femeilor, fibrele sunt de nelipsit, acestea îți vor oferi aportul nutrițional necesar pentru a menține aparatul cardiovascular sănătos. Alege să îți începi ziua cu un mic dejun care să conțină iaurt și cereale. Eventual poți să adaugi și o linguriță de miere.

Este recomandat să alegi iaurtul în locul laptelui, deoarece acesta te va ajuta să menții echilibrul florei bacteriene, va contribui la un tranzit normal și îți va oferi doza de calciu necesară menținerii sănătății oaselor.

Iaurtul poate înlocui o masă

Dacă timpul nu îți permite să gătești ceva mai consistent, poți opta pentru un iaurt și astfel ai o masă sănătoasă, care va acționa asupra florei intestinale.
De asemenea, ouăle sunt  recomandate a fi consumate fie fierte, fie poșate. Albușul de la ou find cel mai indicat în cazul bărbaților deoarece acesta  rerezintă cea mai bună sursă de proteină ce poate influența fertilitatea într-un mod pozitiv.

Află cât de benefic este spanacul pentru bărbați AICI

Fructele de mare


Stridiile de exemplu reprezintă o sursă de zinc, mineral esenţial pentru o fertilitate optimă. Totodată, pot preveni şi apariţia cancerului de prostată.

De asemenea peștele care este bogat în acizi grași de tipul Omega-3 sunt recomandați a fi consumați de către toată lumea, dar mai ales de către bărbați. Poate fi o variantă sănătoasă de prânz mai ales dacă este alături de o garnitură de legume.

Îți aduce un aport bun de fibre, are calorii puține și este de mare ajutor atâr în menținerea sănătății cât și a siluetei.

De asemenea este necesar să consumi oleginoase, soia, portocale și legume roșii.

Cât mai multe legume verzi

În special broccoli, conopida, varza de Bruxelles, spanacul sunt cele mai bune surse de fier , calciu, vitamine. Spanacul  ajută la creșterea musculară și la stimularea sistemului imunitar.

Legumele sunt una dintre cele mai bune surse de  vitamina C şi betacaroten, și îți sunt necesare pentru a-ți asigura menţinerea sănătăţii pielii şi pentru a o proteja de efectele razelor UV. 

O dietă în care sunt incluse multe legume reduce riscul de a dezvolta o patologie prostatică. Deci consumă-le cu toată încrederea ori de câte ori dorești.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Teodor | 18 December 2017, 15:53
hahaha ... adica sanatos pentru barbati prin prisma beneficiilor "sexuale" pentru femei.
Adauga un comentariu »