Actualitate »

Ce alimente te protejează de Alzheimer

Autor: Alina Corneanu | 01 April, 10:15 | 0 comentarii

După ce au efectuat mai multe studii, oamenii de știință americani au ajuns la concluzia că un consum ridicat de grăsimi sănătoase ne poate proteja de afecțiuni specifice vârstei a treia, precum Parkinsonul sau Alzheimerului.


Articole similare:

Mai mult, specialiștii sunt de părere că alimentația bogată în grăsimi sănătoase ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire, respectiv a problemelor mintale, a pierderilor de auz și de văz.

Dintre diferitele tipuri de grăsimi, oamenii de știință spun că acizii grași care se găsesc în uleiul de cocos aduc nenumărate beneficii sănătății.

Aceștia nu numai că pot întârzia procesul de îmbătrânire, ci ajută și la repararea celulelor. Pe perioada studiului, cercetătorii au analizat efectele acestori tipuri de acizi grași din uleiul de cocos asupra daunelor la nivelul ADN-ului a mai multor cobai.

Astfel, ei au observat că acizii au ajutat la întârzierea procesului de îmbătrânire a creierului.

,,Cercetarea noastră a arătat că dieta bogată în grăsimi sănătoase, cum sunt și cele din uleiul de cocos, poate întârzia procesul de îmbătrânire, mai ales când vine vorba de creier. În plus, introducerea acestui tip de ulei în alimentație ajută la repararea daunelor ADN-ului”, a precizat Morten Scheibye-Knudsen, profesor la Institutul Național de Sănătate.

Printre alimentele care au un conținut mai mare de grăsimi sănătoase se numără semințele de in, peștele gras, avocado, nuci, fistic, migdale, uleiul de măsline, ouăle, dar și fasolea.

Rezultatele studiului au fost publicate în Jurnalul Medical ,,Cell Metabolism”.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »