Stil de viata&dieta / Fitness »

Așa te îngrași fără să-ți afectezi sănătatea!

Autor: Ramona Liță | 13 March, 12:00 | 0 comentarii

Într-o lume în care marea majoritate a femeilor caută tot soiul de diete prin care să piardă un anumit număr de kilograme, există și persoane care sunt în căutarea unui regim de îngrășare sănătos.


Toată lumea aude și vorbește despre cum să pierzi surplusul de kilograme, despre slăbire, despre celulită, însă foarte puține persoane vorbesc despre cum să procedezi în cazul în care nu ai masă musculară, nici masă adipoasă și ești în căutarea unei soluții care să îți ofere formele dorite.

Mănâncă sănătos și des

Mărește numărul de calorii pe care tu îl cosumi zilnic, asta nu înseamnă că trebuie să apelezi la alimente înterzise. Atât săbirea cât și căpătarea formelor presupuen să mănânci sănătos și echilibrat.

Mia ales dacă faci sport, trebuie să ții cont de faptul că masa musculară are nevoie de antrenament cu greutăți și de alimentație sănătoasă și la un timp foarte scurt.

Urmărește cu atenție consumul tău caloric mai ales atunci când mergi la sală și în zilele respective mărește-l.

Nu sări niciodată peste mesele principale

Vrei să capeți forme? Mesele principale zilnice nu trebuie să lipsească niciodată, trebuie să fie precum crezul tău, apa, hidratarea constantă și alimetarea cu nutrimenți esențiali de asemenea.

Consistenta este cheia visului tău de a avea forme frumoase și sănătoase.

Alege mâncăruri bazate pe carbohidrați, proteine și grăsimi bune, fără a uita de consumul de pește mai ales de ton și somon.

Contează ce bei

Uită de băuturile acidulate și îndreaptăte către shake-uri, lapte sau milkshake.

Mănâncă întotdeauna înainte de a merge la culcare în special proteine vegetale precum mazărea, avocado și nu uita să ridici greutăți crescând mereu numărul kilogramelor.

Apă multă, antrenament corespunzător, dietă diversificată și sănătoasă și bineînțeles somn pentru regenerare.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »