Actualitate »

Antibioticele pot afecta dezvoltarea copilului

Autor: Cristina Popescu | 02 July, 17:50 | 0 comentarii

Potrivit unui studiu al NYU Langone Medical Center, administrarea frecventă și repetată de antibiotice copiilor poate afecta profund dezvoltarea acestora.


În studiile de laborator efectuate pe șoareci, s-a constatat că femelele cărora li s-au administrat două tipuri de antibiotice folosite la scară largă au câștigat în greutate și au dezvoltat oase mai mari, spre deosebire de cele netratate cu medicamente.

În plus, antibioticele au perturbat microbiomul intestinal, adică milioanele de bacterii care trăiesc în tractul intestinal.

De asemenea, oamenii de știință au descoperit că antibioticul numit Tilozina, administrat în doze mari, a avut cel mai pronunțat efect în ceea ce privește creșterea în greutate, în timp ce Amoxicilina a determinat creșterea oaselor.

Studiul a fost publicat în Nature Communications.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »