Remedii naturiste / Frumusete din natura »

Alimentele cu efecte extraordinare pentru frumusețea ta! Brânza îți face părul superb, iaurtul previne ridurile

Autor: A.C. | 05 September, 11:20 | 0 comentarii

Toate femeile presupun că secretul unui păr sau al unor unghii frumoase ar fi vizita în mod regulat la salonele de înfrumusețare. Dar experții au dezvăluit că dacă includeți anumite alimente în dieta dumneavoastră vă va înfrumuseța considerabil.


De la iaurtul grecesc pentru prevenirea ridurilor până la brânza pentru un păr lucios, acestea sunt alimentele pe care ar trebui să le mâncăm cu toții să arătăm cât mai bine.

PĂR

Brânză - Încurajează creșterea: este bogată în substanțe nutritive care promovează creșterea părului lung și sănătos, potrivit cercetărilor de la Beautyflash.co.uk, care au pus laolaltă lista alimentelor cu beneficii uimitoare de frumusețe.

Stridiile - Întăresc și îngroașă părul: lipsa de zinc este vinovată pentru pierderea părului. Prin urmare, consumul de alimente bogate în zinc, cum ar fi stridiile, va ajuta la întărirea foliculilor și va încuraja părul mai gros și sănătos.

Somon - încurajează strălucirea și creșterea: somonul este plin de acizi grași omega-3 care hrănesc glandele de ulei din foliculii părului, dând acestuia o strălucire mai bună. Acizii au, de asemenea, proprietăți antiinflamatorii care   încurajează creșterea sănătoasă.

Spanac - Împiedică ruperea părului: Spanacul este plin de nutrienți, inclusiv vitaminele A, C, fier și beta-caroten. Acestea vă ajută să vă mențineți  părul sănătos și hidratat, ceea ce va împiedica ruperea.

PIELE

Avocado - Protejează pielea: Avocado-ul este plin de grăsimi sănătoase, care vă ajută să păstrați hidratarea pielii. De asemenea, s-a demonstrat că grăsimile sănătoase protejează pielea împotriva razelor soarelui.

Iaurtul grecesc - previne ridurile: se spune că iaurtul grecesc are beneficii uriașe pentru piele, mai exact o ajută să devină mai fermă și mai rezistentă la riduri.

Uleiul de măsline - Reduce inflamația și pielea ”pufoasă”: Uleiul de măsline conține antioxidanți care ajută la reducerea inflamației pielii. Beneficiul poate fi obținut prin consumarea uleiului de măsline în alimentație sau prin aplicarea acestuia direct pe piele - în special în zonele foarte uscate.

DINȚI

Ceaiul verde - Reduce placa: Studiile au descoperit că ceaiul verde poate fi extrem de benefic pentru sănătatea dentară, prin reducerea plăcii bacteriene, scăderea acidității și controlul nivelurilor de bacterii. Se crede că dacă beți ceai verde, este mai puțin probabil să suferiți de afecțiuni ale gingiilor și cariilor dentare.

Brânză - Scade nivelul de aciditate și reduce riscul cariilor dentare: Brânza este o sursă incredibilă de calciu, care este unul dintre cele mai importante substanțe nutritive pentru dinți puternici și sănătoși. De asemenea, consumul brânzei ridică pH-ul din gură, reducând riscul cariilor dentare.

Căpșuni - Dinți albi: căpșunile conțin o substanță de curățare naturală numită acid malic, care este un agent de albire a smalțului.

Țelină - Dinți mai curați și o respirație mai proaspătă: Țelina este excelentă pentru sănătatea orală, deoarece necesită multă mestecare care stimulează producția de saliva. Această saliva neutralizează bacteriile din gură.

UNGHII

Semințele de Chia - Întăresc și încurajează creșterea: semințele de Chia sunt pline de beneficii pentru sănătate, cum ar fi o mare sursă de calciu, proteine și magneziu. Aceste substanțe nutritive susțin producția de colagen în organism.

Semințe de dovleac - Întăresc și încurajează creșterea: semințele de dovleac oferă o mulțime de beneficii, iar sănătatea unghiilor este una dintre ele. Cu niveluri ridicate de proteine, zinc și fier, aceste semințe conțin toate elementele cheie pe care unghiile dumneavoastre le au pentru o creștere puternică și sănătoasă.

Broccoli - intărește unghiile: dacă creșteți aportul de proteine pentru a încuraja creșterea unghiilor, atunci luați în calcul să alăturați și broccoli-ul, deoarece sporește beneficiile proteinei cu ajutorul unui aminoacid numit cisteina.

Cacao brut - Întărește și încurajează creșterea: Cacao-ul brut este plin de nutrienți care ajută la sănătatea unghiilor. Cacaua conține magneziu, fier, zinc și calciu.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »