Stil de viata&dieta / Nutritie »

Abdomenul plat are interzis la aceste alimente

Autor: Ramona Liță | 21 February, 18:00 | 0 comentarii

Pătrățele abdominale nu se obțin deloc ușor iar să le întreții adesea este și mai greu. Astfel că dacă faci parte din categoria doritorilor de abdomen plat și fit ar trebui să te gândești de două ori înainte de a consuma aceste alimente.


Știi și tu foarte bine că grăsimea abdominală este extrem de încăpățânată atunci când vrei să scapi de ea, și din păcate tot în această zonă se depune cel mai ușor țesutul adipos.

Un prim pas ce ar trebui făcut pentru a combate această problemă este să consumi foarte multă apă, deoarece aceasta ajută la accelerarea metabolismului și astfel vei reuși să scapi mai repede de efectul deranjant al colăceilor abdominali.

Dieta, elementul cheie al abdomenului plat

Ești mare fan lactate? Ar fi cazul să le lași un pic deoparte sau să diminuezi porția de lactate consumate, și asta deoarece, deși sunt foarte sănătoase ele  favorizează apariția gazelor și uneori te vei simți balonat.

Ideal ar fi să înlocuiești laptele cu iaurtul grecesc la care să adaugi tărâțe de psyllium și să le consumi dimineața după care să bei o cantitate foarte mare de apă astfel încât acestea să se umfle și să te ajute să îți elimini reziduurile de la nivelul colonului.

Află care sunt exercițiile recomandate pentru abdomen AICI

Uită de alimentele procesate

Când zicem procesate ne referim bineînțeles și la cantitatea mare de cafea, la zahărul rafinat, alcoolul, produsele de tipul fast food.

Dintre toate acestea vei observa că numitorul lor comun este zahărul, imediat cum nu îi vei mai furniza organismului tău zahăr, modificările la nivelul abdomnenului tău vor deveni din ce în ce mai vizibile.

Însă ai grijă să nu pici în extrema cealaltă și să mărești consumul de sare sau picant, sarea va favoriza retenția de apă iar alimentele picante vor irita suficient de mult stomacul.

Nu uita nici faptul că un consum mărit de carbohidrați îți va îngreuna extrem de mult procesul de ardere a grăsimii din jurul taliei mai ales.

Astfel că produse precum pizza, pastele, pâinea, ar trebui diminuat și să te îndrepți către proteine.

Consumă cât mai multe fructe și legume

Începe ziua cu o porție de fructe, alege-le pe cele care au un aport mai mare de apă pentru a te hidrata suficient. Ideal ar fi să te axezi pe citrice mai ales lămâi, pomelo, ananas, portocale.

Spre finalul zilei îndreaptă-te către legume, fie ele în salată sau la grătar și nu elimina proteina animală sub nicio formă.

 

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »