Stil de viata&dieta / Diete »

5 schimbări produse de dieta vegetariană

Autor: Daniela Purcaru | 27 February, 17:35 | 0 comentarii

După ce ai mâncat o viață carne, lactate, brânzeturi, este destul de greu să renunți la aceste alimente, dar merită să faci acest efort. Începutul Postului Paștelui este un bun prilej de a observa ce efecte are o dietă vegetariană asupra stării tale de sănătate.


Îți aduce un plus de energie

Mâncând mai multe spanac, fasole verde, legume verzi vei avea mai multă energie.Acestea reduc tensiunea arterială, cresc forța fizică, facilitează oxigenarea sângelui.

Slăbești mai ușor

Vegetarienii sunt mai puțin predispuși la obezitate și au șanse mai mari să slăbească mai repede.

Fructele și legumele îți aduc și un plus de fibre, ceea ce înseamnă că scapi de neplăceri digestive și de constipație.

Îți e îmbunătățită sănătatea inimii

Grăsimile saturate care provin din carne cresc nivelul colesterolului din sânge, iar un nivel ridicat al colesterolului rău duce la un risc sporit de boli de inimă. Un alt atu al renunțării la carne îl reprezintă scăderea tensiunii arteriale datorită alimentației bogate în fructe și legume.

Scade riscul de diabet

Cei care urmează o dietă lipsită de produse animale au un risc mai mic de a suferi de sindrom metabolic, de diabet, de accident vascular cerebral sau de boli cardiovasculare. Persoanele care au renunțat la carne au obținut o scădere a tensiunii arteriale, a glicemiei, a nivelului trigliceridelor, au reușit să slăbească mai ușor.

Ești protejat de cancer

O echipă de cercetători de la Universitatea Loma Linda din California, SUA, a observat o incidență redusă a cancerului la persoanele care au renunțat la carne din motive religioase. Specialiștii au arătat că vegetarienii sunt protejați de cancer gastrointestinal, colorectal, mamar.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »