Stil de viata&dieta / Ingrijire »

10 soluţii pentru a reda elasticitatea pielii

Autor: Alexandra Vasilescu | 12 May, 12:25 | 0 comentarii

Pielea posedă capacitatea de a se întinde și de a reveni la forma sa inițială, proces cunoscut sub numele de elasticitate a pielii. Cu toate acestea, această caracteristică specială a pielii depinde de sănătatea, tonul și puterea mușchilor de sub ea. Odată cu înaintarea în vârstă, pielea tinde să-și piardă elasticitatea și nu mai rămâne la fel de suplă. Iata 10 soluţii pentru a reda elasticitatea pielii.


Factori precum: genetica, dieta, vârsta și impuritățile acumulate în porii pielii face ca ea să-și piardă din elasticitate. Prin urmare, ridurile încep să apară şi pielea începe să se lase. Cu toate acestea, cu un regim alimentar adecvat, dar şi unul de îngrijire a pielii, poţi combate destul de eficient această criză. Un obicei alimentar echilibrat oferă toate substanţele nutritive esenţiale, pivot pentru sănătatea pielii tale. De asemenea, acesta favorizează rezistența pielii tale în timp.

Soluţii pentru a reda elasticitatea pielii - Hidratează-te

Bea multă apă deoarece te ajută să păstrezi pielea hidratată în mod corespunzător și previne uscarea ei. Aminteşte-ţi, pielea uscată este mai predispusă la îmbătrânire prematură şi la riduri, deoarece tinde să-și piardă elasticitatea foarte ușor.

Traspiră

Transpirația poate fi extrem de benefică pentru sănătatea pielii tale. Transpirația are mai multe funcții: ajută la hidratarea pieli, la restabilirea echilibrului pH-ului pielii și, de asemenea, permite uleiurile pielii să se răspândească în mod egal pe suprafaţa ei. Acum, dacă vrei o piele suplă şi întinerită, atunci trebuie să te asiguri că ea transpiră.

Soluţii pentru a reda elasticitatea pielii - Curăţă tenul de impurităţi

Acumularea prafului în porii pielii poate, de asemenea, determina pierderea elasticităţii. Este foarte important ca tu să cureţi pielea în mod regulat. Gomajul ajută la menținerea circulaţiei sângelui, care este extrem de benefic pentru starea generală de sănătate a pielii tale.

Exerciţii în fiecare zi

Exerciţiile regulate asigură o circulație adecvată de oxigen și substanțele nutritive diferitelor părți ale corpului. Hormonii joacă un rol semnificativ în sănătatea pielii tale. Exerciţiile echilibrează hormonii, care pot fi benefici pentru sănătatea pielii tale.

Vitamina C

Produsele alimentare bogate în vitamina C, cum ar fi roșiile, lămâile, căpșunile, cât și legumele cu frunze verzi, trebuie să fie consumate în cantitate adecvată pentru a îmbunătăți elasticitatea pielii împotriva îmbătrânirii. Vitamina C protejează pielea de razele UV nocive.

Vitamina E

Asigură-te că incluzi alimente cu conținut suficient de vitamina E în dieta ta de zi cu zi: uleiul de măsline, uleiul de floarea-soarelui, papaya, spanac, afine, kiwi, migdale, varză de Bruxelles şi dovleci. Vitamina E ajută la anularea efectelor cauzate de soare și previne apariţia ridurilor. Acesta posedă proprietăţi antioxidante imense și poate rectifica orice leziune celulară provocate de soare, sau alţi poluanți, chiar şi fumatul.

Vitamina B Complex

Vitamina B facilitează producerea de celule ale pielii. De asemenea, joacă un rol important în menținerea apei celulelor pielii. Tărâțele de grâu, orzul, ovăzul, cartofii, bananele, tonul și lintea sunt unele dintre alimentele care au un conținut complex de vitamina B.

Soluţii pentru a reda elasticitatea pielii - Acizii graşi esenţiali

Acizii graşi esenţiali sunt cruciali pentru elasticitatea pielii tale. Ei sunt vitali pentru puterea pereţilor celulelor pielii şi ajută la regenerarea lor. Astfel, nu uita să incluzi alimente bogate în acizi graşi esenţiali: uleiul de cânepă, somon, ulei de seminţe de in, sardine şi seminţe de dovleac, nuci, ulei de soia, fructe de mare, seminţe de dovleac, seminţe de floarea soarelui şi legume cu frunze verzi.

Antioxidanţii

Produsele din cacao, fructele de pădure, ceaiul verde sunt alimentele care au o putere antioxidantă mare. Joacă un rol important în restabilirea elasticităţii pielii, şi asigură, de asemenea, conținutul de colagen şi elastină din piele.

Dioxidul de siliciu

Unele dintre cele mai bogate și naturale surse de siliciu sunt prazul, castraveții, țelina, căpșunile, mango-ul și sparanghelul. Se dovedește a fi eficient în creșterea rezistenței țesuturilor pielii.


Citeşte şi:

VIDEO: 3 factori care cresc riscul de cancer de piele

Iată care sunt alimentele îţi pot afecta pielea!


Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »